رفتن به محتوای اصلی
x

اجرای طرح رفعت به صورت ملی تحت عنوان هسته های استاد محور علمی - فرهنگی

بنیاد ملی نخبگان به دنبال اجرای طرح  رفعت در دانشگاه های برتر استان اصفهان در سال تحصیلی 1402-1401 اقدام به برنامه ریزی برای اجرای طرح فوق به صورت ملی تحت عنوان هسته های استادمحور علمی - فرهنگی نموده است.

زمان ثبت نام از تاریخ 1403/01/26لغایت 1403/02/01طریق سامانه isf-bmn.ir/rafat می باشد. دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ای سال اول و دوم دانشگاه با شرایط زیر می توانند برای استفاده از تسهیلات این طرح ثبت نام نمایند.

1- دارندگان مدال های طلا، نقره، برنز یا دیپلم افتخار المپیادهای جهانی دانش آموزی (با معرفی باشگاه دانش پژوهان جوان)

2- دارندگان مدال های طلا، نقره، برنز یا دیپلم افتخار المپیادهای ملی دانش آموزی (با معرفی باشگاه دانش پؤژوهان جوان)

3- دارندگان رتبه های 1 تا 1000 آزمون سراسری ورود به دانشگاه از دوره تحصیلی متوسطه در گروه های آموزشی علوم ریاضی و فنی علوم تجربی و علوم انسانی بر اساس سهمیه مناطق سه گانه با معرفی سازمان سنجش آموزش کشور)

4- دارندگان رتبه های 1 تا 100 کشوری در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها در گروه هنر و زبان های خارجی (با معرفی سازمان سنجش آموزش کشور)

5- دارندگان رتبه های اول تا سوم بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی (با معرفی دبیرخانه جشنواره خوارزمی)

6- ده درصد برتر معدل هم رشته هم ورودی هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاه یا دانشکده های برتر هر استان با تأیید شورای راهبری

7- ده درصد برتر معدل هم رشته هم ورودی هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاه یا دانشکده های برتر هر استان با تأیید شورای راهبری

شیوه نامه هسته های استاد محور علمی - فرهنگی را اینجا بخوانید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر  با شماره 34717701 الی 7 داخلی 1 با آقای برهانی پور تماس حاصل نمایید.